WHY ?

hmm.. perkare yang same berlaku .. khaireen asyik terserempak ngan aliff ! aliff tunggu khaireen .. ni la tu la ..haha .. memang aq cakap aq jelez gile . aduhh ! aq tension sebab kan lelaki ~ yang x tentu suke aq ke x ! haha ..sakai sakai !x tau la nak kate ape ~ sampai sekarang dah ade yang musuh 2 sebab suke aliff ! ape nih ? aq x suke laa nak gado .. sampai nak musuh ke ape ke .. kalau kau dah suke dye .. suke je la .. but aq ngan khaireen x musuh ekk ! haha .. yang sorang nih ! kalau dah suke sampai obses sangat dah laa .. x yah la nak kecoh2 .. haha .. hmm.. x tau la nak kate ape ~ tadi lak miza kate .. aliff mintak couple ngan dye la .. aliff suke dye ! pastu nak rapat2 la .. aduh tension aq ! bile aq tanye kau suke dye ke ? dye kate x .. nak muntah la .. not my taste la .. ape la ! huhu .. kalau kau dah suke cakap je la weyh  ! x yah nak sorok2 .. nnt akan terbongkar jugak ! adoyy ! macam2 masalah ~ ..okeyy la sampai sini je ~ bye .salam ..annyoong ~
TERIMA KASIH DAUN KELADI :)